La 5a edició del Circuit 3×3 que organitza la Federació Catalana de Bàsquet, i que tindrà lloc durant els mesos d’abril a juliol a 12 localitats de tot Catalunya, tornarà a tenir una categoria unificada per a equips formats per persones amb i sense discapacitat intel·lectual.
D’aquesta manera es dona continuïtat al format de l’edició de 2021, on la Federació ACELL i Special Olympics Catalunya ja van acompanyar i implicar en aquest circuit 3×3 de bàsquet donant suport a la categoria unificada. Un fet molt important per aconseguir una major inclusió social de les persones amb discapacitat intel·lectual a través de l’esport.
Les localitats que acolliran aquest circuit són: Caldes de Malavella (3 d’abril), Banyoles (22 de maig), Lliçà d’Amunt (28 de maig), Balaguer (4 de juny), Vilafranca del Penedès (11 de juny), Olot (19 de juny), Salou (25 de juny), Mataró (2 de juliol), Manlleu (9 de juliol), Viladecavalls (16 de juliol) i Vic (23 de juliol). La gran final està prevista pel 30 de juliol a Barcelona.