Jornada ‘Canvia la teva Mirada’ per sensibilitzar sobre les capacitats de les persones amb síndrome de Down

jornada canvia la teva mirada down lleida

El dissabte 30 de març tindrà lloc la IV Jornada CANVIA LA TEVA MIRADA a Lleida. Una jornada oberta a tota la ciutadania i amb activitats per a petits i grans, que té com a principal objectiu donar a conèixer i sensibilitzar a la població sobre les capacitats del col·lectiu de les persones amb síndrome de Down.

També té el propòsit de captar fons per tal de donar continuïtat als projectes que desenvolupa actualment Down Lleida. Aquests projectes cerquen la millora de la qualitat de vida de les persones amb síndrome de Down i promouen la igualtat d’oportunitats en l’àmbit educatiu, laboral, formatiu, vida independent, oci i voluntariat.

Programació de la Jornada “Canvia la Teva Mirada.” 30 de març – Plaça de Sant Francesc, Lleida. Activitats per grans i petits.

11 h- Música. DJ RICARD DURAN

11.30h- Visita del Plusi. Globoflexia amb Biel Morell.

11.45h- Batukada

12 h- Acte central de celebració del Dia Mundial de les persones amb la síndrome de Down.

12.30h- Espectacle caní. FUD THERAPY

13 h- Exhibició ball, Lleida Swing.

17 h- Pintacares infantil

18 h- Exhibició Gimnàstica FEDAC-DOWN LLEIDA i Taller de gimnàstica.

18 h- Venda i signatura llibre “Soc més de l’oest” Postureig Lleida.

18 h- Fotocall amb els Jugadors del ICG Força Lleida.

18:30h- Xocolatada popular

19 h- Exhibició de ball amb l’Escola Move Your Body.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES