
El Grupo SIFU va tancar l’any 2017 creant un total de 456 nous llocs de treball per a persones amb discapacitat, més de la meitat corresponents a casos considerats de difícil inserció. Amb aquestes xifres la companyia va superar totes les previsions, ja que s’esperava un creixement de 350 nous treballadors.
Actualment Grupo SIFU dona feina a 4.663 persones, de les que un 89% tenen algun tipus de discapacitat, ja sigui física, intel·lectual, sensorial, orgànica o una malaltia mental.
L’aposta del grup per les discapacitats considerades de difícil inserció es va fer realitat en 2017 amb 279 noves contractacions de persones d’aquest col·lectiu, que ja representen un 29% del total de la plantilla.
L’oficina del Grupo SIFU que més va créixer va ser la de Madrid, amb 175 noves incorporacions, seguida de la de Valladolid, amb 66 nous llocs de treball. Completen el rànquing d’oficines de major creixement al 2017 les seus de Ciutat Real i Palma de Mallorca, amb 36 i 29 noves incorporacions respectivament.
Per aquest any, la companya té previst continuar apostant per l’ocupació de les persones amb diversitat funcional.