El Grup Mifas organitza una trobada d’amics a la localitat de Santa Pau

trobada d'amics grup mifas
Cartell de la trobada // Foto: Grup Mifas

El proper 2 d’octubre, el Grup MIFAS celebra una trobada d’amics a la localitat de Santa Pau (La Garrotxa), oberta a socis, familiars i i amistats de l’entitat que té l’objectiu de refermar els vincles entre totes les persones que formen part d’aquesta gran família.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

El punt de trobada serà al Càmping Lava de Santa Pau on s’agafarà un carrilet per visitar els volcans de la zona, posteriorment es farà una passejada per les instal·lacions del càmping i la jornada acabarà amb un dinar al restaurant del mateix recinte.

 

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

2 COMENTARIS

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES