Dilluns, 17 febrer 2025
IniciESPORT ADAPTATGran èxit del primer Trofeu Internacional d'hoquei en cadira de rodes elèctrica...

Gran èxit del primer Trofeu Internacional d’hoquei en cadira de rodes elèctrica a Malgrat de Mar

La Selecció Catalana fa història i el Madracs Udine es proclama campió en un emocionant torneig que ha omplert el Pavelló Germans Margall

Gran èxit del primer Trofeu Internacional d'hoquei en cadira de rodes elèctrica a Malgrat de Mar
L’equip italià Madracs Udine s’ha proclamat campió // Foto: FCEDF

Aquest cap de setmana, Malgrat de Mar s’ha convertit en la capital mundial de l’hoquei en cadira de rodes elèctrica. El Pavelló Germans Margall ha acollit la primera edició del Trofeu Internacional, un esdeveniment esportiu que ha congregat a equips de primer nivell i ha obert les portes a un nou públic.

La competició, organitzada en el marc de la IV Setmana de l’Esport 2024 promoguda per la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), s’ha disputat en format de tots contra tots a doble volta. Els partits han estat emocionants i intensos, demostrant l’alt nivell dels equips participants.

El Madracs Udine s’ha mostrat imparable, imposant-se en tots els partits i guanyant el torneig amb autoritat. La Selecció Catalana, en la seva primera participació en una competició internacional d’aquestes característiques, ha realitzat una gran actuació. Malgrat la derrota inicial davant la República Txeca per 16 a 10, l’equip català ha mostrat una gran millora i ha aconseguit una ajustada victòria (11-10) en el partit de tornada, finalitzant en una merescuda tercera posició.

Aquest torneig ha estat un gran èxit i ha demostrat que l’hoquei en cadira de rodes elèctrica és un esport en constant creixement. Tots els partits estan disponibles al Canal Youtube de la Federació Catalana d’Esports de Persones amb Discapacitat Física (FCEDF), per a que tothom pugui gaudir d’aquest gran espectacle esportiu.

Secció patrocinada per
logo-fcedf

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES