Divendres, 23 maig 2025
IniciEs presenta una guia perquè propietaris de bars i restaurants facin accessibles...

Es presenta una guia perquè propietaris de bars i restaurants facin accessibles per a tothom els seus establiments

Impulsada per la Fundació ONCE, la Confederació Empresarial d’Hostaleria d’Espanya i el CERMI

La Fundació ONCE, en col·laboració amb la Confederació Empresarial d’Hostaleria d’Espanya (CEHE) i el Comitè Espanyol de Representants de les Persones amb Discapacitat (CERMI), van presentar ahir en un acte online la guia ‘¿Cómo gestionar la accesibilidad? Bares y restaurantes’ amb la finalitat de que aquests tipus d’establiments siguin accessibles per a tothom.

El document recull recomanacions i consells pràctics per aconseguir que un bar, restaurant o cafeteria sigui accessible a més persones, incloses les persones amb discapacitat, així com tenir en compte les mesures a prendre per cobrir les necessitats de la gent gran.

El document, a més d’informar sobre el marc normatiu vigent, ajuda a entendre quines són les dificultats a què s’enfronta la clientela amb discapacitat quan volen gaudir de l’entorn i serveis que ofereix un establiment. En aquest sentit, ofereix informació rellevant per incrementar el nivell d’accessibilitat tant en les instal·lacions com en els serveis i atenció prestats.

- PUBLICITAT -

La presentació de la guia va comptar amb la presència d’Alberto Durán, vicepresident executiu de Fundació ONCE; José Luis Yzuel, president de CEHE, i Luis Cayo Pérez Bueno, president del CERMI. Jesús Hernández, director d’Accessibilitat Universal i Innovació de Fundació ONCE, va ser l’encarregat de presentar la guia.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Diari de la Discapacitat
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.