
Després d’arribar a més de 12.000 intervencions amb persones el 2020, el projecte Activa’t per la salut mental està treballant des de principis d’any per consolidar-se com un servei més arrelat al territori gràcies al finançament de la Fundació “la Caixa” i de la subvenció estatal de l’IRPF.
Així, actualment ja s’estan duent a terme reunions amb el voluntariat i l’equip de professionals de les diferents formacions i activitats grupals del projecte per tal de continuar l’activitat, metre continua l’atenció a través dels diferents Espais Situa’t al territori.
Paral·lelament aquest 2021 el projecte està coordinant amb els diferents agents de l’àmbit de la salut mental amb l’objectiu de garantir una adequada implementació de la cartera de serveis.
Tot aquest treball s’està realitzant en un context de pandèmia, una circumstància que ja va obligar l’any passat a l’adaptació dels programes, serveis i recursos del projecte, que en moltes ocasions es van fer en modalitat online.
Balanç dels cinc anys del projecte Activa’t
L’Activa’t per la salut mental ha tancat el 2020 amb 1.231 persones beneficiàries. Aquesta xifra inclou a les persones que han fet consultes a l’Espai Situa’t i a les que han participat en les diferents activitats grupals del projecte. Amb les dades del 2020 el projecte ja ha arribat a més de 12.000 intervencions amb persones, amb un total de 7.548 persones com a beneficiàries directes des de l’inici del projecte al 2015.

