El passat mes de maig, GRACARE va obrir al carrer Esteràs, 1 de Barcelona, un nou Centre de Reparacions amb més de 200 m2 per a la reparació de tot tipus de cadires de rodes, scooters elèctriques i altres adaptacions especials, amb el que ha revolucionat de nou el sector dels productes de suport, oferint un servei integral premium per als seus clients que el diferència de la resta de la competència.
Els productes de suport són un article de primera necessitat per a les persones amb discapacitat i/o mobilitat reduïda. Aquests productes, malauradament, tenen avaries al llarg de la seva vida útil que, en funció de la qualitat del producte i de l’ús que se’ls doni, es donaran abans o després. Quan es produeixen, suposen un greu trastorn per a l’usuari, que ha d’esperar a vegades varies setmanes fins a la seva reparació.
Tot i aquesta realitat, la majoria d’empreses d’ajudes tècniques només poden oferir serveis tècnics mínims, amb poc personal que, a més, han de realitzar altres funcions dins de l’empresa. El taller sol ser una àrea mínima per a reparacions ràpides, totalment insuficient per aquelles reparacions de certa importància. Com a resultat, aquests tallers no tenen capacitat per realitzar reparacions fora de garantia, i les avaries cobertes per la mateixa s’envien al fabricant per a la seva resolució, amb el retard i la conseqüent molèstia que suposa per a l’usuari.
GRACARE va donar solució a aquest problema creant un Centre de Reparacions que permet allotjar les eines i peces necessàries per a la reparació urgent de la majoria de les avaries. A més, va incorporar al Taller a 5 tècnics a temps complet, i els va certificar al Nivell 2 de Manteniment de la majoria dels fabricants principals. Aquest nivell, equivalent al que ofereixen les marques als seus propis tallers, permet reparacions ràpides de més tipus i més gravetat de avaries, que abans s’havien d’enviar a fàbrica.
Així doncs, en les seves instal·lacions es realitza el manteniment integral de rodes, motors, part elèctrica, controlador, comandaments, bateries, engrassament de les parts mòbils, etc. A més, al ser centre autoritzat de les primeres marques internacionals, utilitzen sempre recanvis originals, i les seves reparacions tenen una garantia de 6 mesos.
D’altra banda, GRACARE ofereix als seus clients la possibilitat de fer una configuració personalitzada dels productes de suport quan aquests productes de fabricació no són els que l’usuari vol o necessita. Entre la infinitat d’opcions disponibles, els usuaris poden escollir coixins a mida, configuracions del xàsis, suplements d’alçada per a cadires i scooters, configuracions del comandament, adaptacions de joystick, sistemes de conducció alternatius, etc.
Però lo millor de tot és que aquest servei integral premium és gratuït per als clients de GRACARE durant la garantia del producte. Després del venciment gaudeixen d’un 50% de reducció en el cost de la mà dobra. A més, evidentment, GRACARE ofereix també cadires de cortesia durant la reparació.
Estuve en septiembre del 2024, excelente atención y rapidez, sólo una queja,calor inaguantable,sin aire acondicionado, horrible,no sé cómo no les da vergüenza tener a sus empleados en tan malas condiciones .