El grup escènic de La Muntanyeta participa al Festival Eclèctic amb l’espectacle ‘Camins forçats’

grup escènic al trot teatre festiva eclectic camins forçats
L’espectacle proposa una reflexió sobre el món dels refugiats // Foto: APPC Tarragona

Al Trot Teatre, el grup escènic del centre ocupacional Gresol de l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona (APPC), participarà aquest dimecres 17 d’octubre en el Festival Eclèctic de Tarragona amb l’espectacle Camins forçats.

L’actuació, que proposa una reflexió sobre els món dels refugiats, tindrà lloc al Teatre Metropol a les 17:30h. L’entrada és lliure.

Al Trot Teatre està format per joves amb paràlisi cerebral i els seus monitors. Es tracta d’un grup de teatre amateur que vol posar en valor les capacitats de cadascun dels seus membres.

L’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral La Muntanyeta és una entitat sense ànim de lucre que gestiona una Escola d’Educació Especial, un Centre Ocupacional i una Residència per a persones amb paràlisi cerebral. La finalitat de l’associació és la defensa dels drets de les persones afectades de paràlisi cerebral, i la garantia de l’exercici d’aquests drets, a més d’oferir-los tots els serveis necessaris.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES