El Grup de Contacontes d’ASPID sensibilitza sobre la discapacitat a les escoles bressol de La Noguera

grup-contacontes-aspid-discapacitat-balaguer
El grup Contacontes en una de les escoles bressol de Balaguer // Foto: ASPID

El Grup de Contacontes d’ASPID es va estrenar ahir a la comarca de la Noguera, concretament a Balaguer, amb la lectura de la història “La Gota Lota” davant 121 alumnes de les escoles bressol El Patufet i Els Putxinel·lis.

Aquest conte explica el trajecte que fa l’aigua des que ens rentem les mans fins que torna a ploure. El missatge de la història és que cal anar amb compte amb l’ús que es fa de l’aigua com a recurs limitat que és.

El projecte del Grup de Contacontes es va crear l’abril de 2015 per un grup de persones amb discapacitat física d’ASPID, i compta amb el suport de la Fundació ONCE.

L’experiència vol apropar la normalització de la discapacitat a la infància i, alhora, transmetre als petits diversos valors socials i mediambientals, com ara l’amistat, la igualtat, la capacitat, la normalització, la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient. Tot això a través de la narració d’un conte que fomenta l’intercanvi i el contacte entre petits i persones amb discapacitat física.

El grup té previst enguany fer arribar aquest projecte a uns 800 infants de 0 a 3 anys de 20 escoles bressol de la ciutat de Lleida i de les comarques veïnes.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES