El Festival Sardines & Marinada torna a Tàrrega amb un cartell d’artistes d’allò més complet

La 12a edició del festival tindrà lloc un any més als jardins de l’Associació Alba a Tàrrega els dijous 11, 18 i 25 de juliol

festival Sardines & Marinada 2024
Presentació del Festival ‘Sardines & Marinades 2024’ // Foto: Associació Alba

Un any més, els jardins de l’Associació Alba a Tàrrega es prepararan per rebre el Festival Sardines & Marinada, un esdeveniment que ja s’ha convertit en una cita ineludible per a tots els amants de la música en directe, la gastronomia i el bon ambient. La 12a edició del festival, que tindrà lloc els dijous 11, 18 i 25 de juliol, comptarà amb un cartell d’artistes d’allò més complet, amb propostes per a tots els gustos.

Dijous 11 de juliol s’obrirà la programació amb el DJ Bluetonic, que amenitzarà la tarda amb la seva música electrònica. A la nit, el públic podrà gaudir del directe dels solsonins The Velcros, que portaran el seu rumbero festiu a Tàrrega.

Dijous 18 de juliol serà el torn del trio de DJs DJ Kedwamba, que fusionaran mashups, versions i temes coneguts amb ritmes caribenys, llatins i urbans. A continuació, pujarà a l’escenari Bru, el projecte musical de la compositora i cantant lleidatana Berta Saura, que presentarà el seu estil íntim i emocional amb tocs de soul, jazz i bossanova.

Dijous 25 de juliol, el festival tancarà les seves portes amb PD Sunday, que omplirà l’espai amb música a base de vinils de surf, 50’s, rock’n’roll, funk, ska, salsa i cúmbia. Per a la gran final, el públic podrà gaudir del directe dels Comandants de Tros, un grup de 9 joves músics que versionaran les millors cançons de tots els estils i èpoques, des d’Auxili fins a Sopa de Cabra, passant per La Pegatina, Txarango o Itaca Band.

Com en cada edició, el Sardines i Marinada comptarà amb un espai de restauració on es podran degustar delicioses sardines a la brasa i altres productes típics de la gastronomia catalana. A més, el festival té un caràcter solidari, i els beneficis obtinguts del sopar i la barra es destinen cada any a projectes socials de l’Associació Alba.

L’entrada al festival és gratuïta, encara que es recoman reservar el sopar de manera anticipada a la web de l’associació Alba. El Sardines i Marinada compta amb el patrocini de Danfoss, Jijonenca, Fruites Bernaus, StaffArt, Paupaterres i l’Ajuntament de Tàrrega.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES