El Barcelona Blind Concerts (BBC) torna aquest 2025 amb la missió de trencar barreres i fomentar la inclusió cultural

El cicle de concerts organitzat per l’Associació Discapacitat Visual Catalunya B1+B2+B3 que promou la inclusió i el talent de músics amb discapacitat visual arriba a tres centres cívics de la ciutat

El Barcelona Blind Concerts (BBC) torna aquest 2025 amb la missió de trencar barreres i fomentar la inclusió cultural
Cartell del Barcelona Blind Concers 2025 // Associació Discapacitat Visual Catalunya B1+B2+B3

El cicle musical Barcelona Blind Concerts (BBC) torna aquest 2025 amb la clara missió de trencar barreres i fomentar la inclusió cultural. Aquest festival és una aposta ferma per la diversitat, oferint al públic una proposta musical de gran qualitat, plenament accessible i oberta a tothom. El BBC 2025 busca donar una visibilitat merescuda a les persones amb discapacitat visual en l’àmbit de la música, al mateix temps que promou el gaudi d’una experiència sonora única.

El projecte està impulsat per l’Associació Discapacitat Visual Catalunya B1+B2+B3 i compta amb la col·laboració activa de l’Ajuntament de Barcelona i la Xarxa de Centres Cívics. El seu objectiu principal és doble: per una banda, vol sensibilitzar la ciutadania sobre la realitat de la discapacitat visual i, per altra, vol servir de plataforma de suport per al talent musical emergent. La iniciativa aspira a que la música es converteixi en un vehicle d’accessibilitat i participació cultural per a tothom.

Un aspecte fonamental del BBC és que cada concert de la programació inclou la participació d’almenys un músic o música que té discapacitat visual. Això no només posa en valor el seu talent artístic sinó que també és una ferma reivindicació del dret a la inclusió i a la igualtat en l’accés a les oportunitats dins el sector cultural.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

La programació del BBC 2025 es distribueix en tres dates i espais diferents:

El divendres 10 d’octubre a les 19 h, actuarà WAGNER PÁ al Centre Cívic Guinardó. La setmana següent, el divendres 17 d’octubre, a la mateixa hora, 19 h, serà el torn de CELTIC GROOVE al Centre Cívic Torre Llobeta. Finalment, el divendres 12 de desembre, a les 18.30 h, tancarà el cicle ARELIS ORTIZ al Centre Cívic Josep M. Trias i Peitx.

Amb aquesta selecció d’artistes i la seva varietat estilística, el BBC 2025 s’erigeix com una excel·lent oportunitat per viure la música en directe en tres dels espais culturals més dinàmics de la ciutat, els centres cívics. Una dada important per als assistents és que l’accés als concerts és gratuït, si bé cal fer una reserva prèvia. Aquesta reserva es pot formalitzar directament als centres cívics on se celebra cada concert o contactant amb l’Associació Discapacitat Visual Catalunya.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES