Divendres, 13 juny 2025
IniciINCLUSIÓ SOCIALEl 62% dels consumidors espanyols demana a les marques “fomentar” la diversitat...

El 62% dels consumidors espanyols demana a les marques “fomentar” la diversitat i inclusió

Segons 'Diversity and Inclusion Consumer Study' -'Estudi de consumidors sobre diversitat i inclusió'

els consumidors espanyols demanen més diversitat i inclusió
Una dona en cadira de rodes fent la compra a un supermercat // Foto: Servimedia

Els temes de diversitat i inclusió són “cada cop més rellevants” per al 92% dels consumidors espanyols i fins a un 62% creu que les marques haurien de “fomentar-les”.

Així ho revela el ‘Diversity and Inclusion Consumer Study’ -‘Estudi de consumidors sobre diversitat i inclusió’-, realitzat per la plataforma global de mesurament i optimització de mitjans Integral Ad Science (IAS) i segons el qual la diversitat i la inclusió “ cobren creixent importància en la comunicació de marques”, tal com va advertir aquest dilluns la companyia en un comunicat.

Pel que fa a això, el 43% dels enquestats ja ajusta “habitualment” les seves decisions de compra a les iniciatives de diversitat i inclusió de les empreses per “recolzar els seus esforços” i el 39% s'”allunyaria” d’una marca si aquesta “no tracta adequadament els valors de diversitat i inclusió”, fins i tot si són usuaris “habituals” dels seus productes.

Al costat d’això, un altre 33% estaria disposat a “boicotejar” les empreses que “no prenguin seriosament la diversitat i la inclusió”.

En aquest sentit, els consumidors demanen a les marques “compromisos” com “garantir” que els seus anuncis i continguts siguin “accessibles” per a persones amb discapacitat, utilitzar llenguatge inclusiu en anuncis i campanyes de màrqueting, mantenir una base d’empleats “diversa”, proporcionar un servei al client “adequat a clients de tota mena” i que als anuncis estiguin “representats diferents tipus de persones”.

En aquesta línia, el 93% de consultats van opinar que les marques “haurien d’esforçar-se específicament” per publicar anuncis en entorns que “promoguin” la diversitat i la inclusió.

Gairebé la meitat (47%) interactuaria “amb més probabilitat” amb un anunci que apareix juntament amb continguts que “promoguin” la diversitat i la inclusió i adquiriria “amb més probabilitat” un producte o servei d’un anunci que aparegui juntament amb un contingut que la fomenti (52%).

Segons aquests resultats, el director d’Èxit del Client per a Espanya i Portugal d’IAS, Benito Marín, va insistir que els consumidors espanyols “esperen de les marques una postura clara sobre temes com la diversitat i la inclusió”.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

SERVIMEDIA
SERVIMEDIA
© SERVIMEDIA. Aquesta informació és propietat de Servimedia. Només pot ser difosa pels clients d'aquesta agència de notícies citant Servimedia com a autor o font. Tots els drets reservats. Queda prohibida la distribució i la comunicació pública per tercers mitjançant qualsevol via o suport.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Diari de la Discapacitat
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.