Dissabte, 23 setembre 2023
IniciINCLUSIÓ SOCIALEl 62% dels consumidors espanyols demana a les marques “fomentar” la diversitat...

El 62% dels consumidors espanyols demana a les marques “fomentar” la diversitat i inclusió

Segons 'Diversity and Inclusion Consumer Study' -'Estudi de consumidors sobre diversitat i inclusió'

els consumidors espanyols demanen més diversitat i inclusió
Una dona en cadira de rodes fent la compra a un supermercat // Foto: Servimedia

Els temes de diversitat i inclusió són “cada cop més rellevants” per al 92% dels consumidors espanyols i fins a un 62% creu que les marques haurien de “fomentar-les”.

ICF23_Baner Financament-300x600

Així ho revela el ‘Diversity and Inclusion Consumer Study’ -‘Estudi de consumidors sobre diversitat i inclusió’-, realitzat per la plataforma global de mesurament i optimització de mitjans Integral Ad Science (IAS) i segons el qual la diversitat i la inclusió “ cobren creixent importància en la comunicació de marques”, tal com va advertir aquest dilluns la companyia en un comunicat.

Pel que fa a això, el 43% dels enquestats ja ajusta “habitualment” les seves decisions de compra a les iniciatives de diversitat i inclusió de les empreses per “recolzar els seus esforços” i el 39% s'”allunyaria” d’una marca si aquesta “no tracta adequadament els valors de diversitat i inclusió”, fins i tot si són usuaris “habituals” dels seus productes.

Al costat d’això, un altre 33% estaria disposat a “boicotejar” les empreses que “no prenguin seriosament la diversitat i la inclusió”.

Banner Col·lectiu Ronda 300x600

En aquest sentit, els consumidors demanen a les marques “compromisos” com “garantir” que els seus anuncis i continguts siguin “accessibles” per a persones amb discapacitat, utilitzar llenguatge inclusiu en anuncis i campanyes de màrqueting, mantenir una base d’empleats “diversa”, proporcionar un servei al client “adequat a clients de tota mena” i que als anuncis estiguin “representats diferents tipus de persones”.

En aquesta línia, el 93% de consultats van opinar que les marques “haurien d’esforçar-se específicament” per publicar anuncis en entorns que “promoguin” la diversitat i la inclusió.

Gairebé la meitat (47%) interactuaria “amb més probabilitat” amb un anunci que apareix juntament amb continguts que “promoguin” la diversitat i la inclusió i adquiriria “amb més probabilitat” un producte o servei d’un anunci que aparegui juntament amb un contingut que la fomenti (52%).

Segons aquests resultats, el director d’Èxit del Client per a Espanya i Portugal d’IAS, Benito Marín, va insistir que els consumidors espanyols “esperen de les marques una postura clara sobre temes com la diversitat i la inclusió”.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

SERVIMEDIA
SERVIMEDIA
© SERVIMEDIA. Aquesta informació és propietat de Servimedia. Només pot ser difosa pels clients d'aquesta agència de notícies citant Servimedia com a autor o font. Tots els drets reservats. Queda prohibida la distribució i la comunicació pública per tercers mitjançant qualsevol via o suport.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content