Conferència sobre «Qualificació i acreditació del personal auxiliar d’atenció a la dependència»

conferència logo dixit
Logo DIXIT cat // Foto: Imatge extreta del web dixit.gencat.cat

El proper 9 de març, tindrà lloc a Lleida una xerrada informativa sobre la qualificació i l’acreditació del personal auxiliar d’atenció a la dependència. L’objectiu de la xerrada és donar a conèixer l’estat actual i el futur de la qualificació dels professionals que treballen en residències i centres de dia per a persones grans i persones amb discapacitat, així com també les que presten els seus serveis a l’atenció domiciliària: ocupacions que abasta, processos d’acreditació i reconeixement de l’experiència laboral, habilitació professional, terminis per acreditar-se, etc.

La xerrada anirà a càrrec de Pia Ferrer, Cap del Servei de Formació i Gestió del Coneixement del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i es celebrarà de 12 a 14 hores a la sala d’actes de la Diputació de Lleida. L’aforament és limitat per lo que cal fer inscripció prèvia per assistir-hi.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

3 COMENTARIS

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES