La setzena edició de l’Outlet de CIPO, celebrat aquest passat cap de setmana al Mercat de Sant Joan de Sabadell, ha aconseguit una recaptació rècord de més de 19.000 euros, superant en un 15% la més alta aconseguida fins el moment, que va arribar als 16.500 euros.
Aquests diners es destinaran a un sistema intel·ligent de traçabilitat de la roba de les llars residència de CIPO i a l’adequació d’un nou espai polivalent a les instal·lacions del carrer de l’Himàlaia, que s’utilitzarà per a realitzar els tallers d’Artesania per la inclusió, classes de ioga, sessions de fisioteràpia, formacions i reunions, entre altres usos.
El divendres va ser el dia amb més afluència de públic i quan es va obtenir gairebé més de la meitat de la facturació total. “Les vendes de divendres sempre ens deixen intuir els resultats finals de l’Outlet, però, la veritat és que no esperàvem un xifra tan elevada, tenint en compte, a més, que estrenàvem horari i que havíem reduït les hores el diumenge, sense obrir a la tarda”, explicava Joan Madaula, president de CIPO, després de conèixer els resultats.
No només ha augmentat la recaptació aconseguida, sinó, també, el nombre de vendes, que han passat d’unes sis-centes a unes set-centes cinquanta, i de peces de roba: 1.892 de les 4.200 rebudes.
En aquesta edició han participat una trentena de persones voluntàries, que s’han encarregat de la preparació i de la recollida de la roba, així com de la venda directa.