Dissabte, 6 març 2021
Inici Responsabilitat Social Campanya per conscienciar a les empreses sobre la inclusió sociolaboral de persones...

Campanya per conscienciar a les empreses sobre la inclusió sociolaboral de persones amb paràlisi cerebral

‘Jo em comprometo amb la LGD’ està impulsada per Pivote Marketing i la Fundació No Som Invisibles

campanya jo em comprometo empreses amb la lgd
Pivote Marketing i la Fundació No Som Invisibles han col·laborat en més d’una ocasió // Foto: Fundació No Som Invisibles

Des de l’1 de febrer, Pivote Marketing ha iniciat una campanya de Màrqueting B2B sota el lema “Jo em comprometo amb la LGD” per promoure la Llei General de Discapacitat (LGD) entre les empreses amb l’objectiu d’ajudar a les persones amb paràlisi cerebral a la seva inserció social i laboral.

Aquesta campanya és fruit d’un acord amb la Fundació No Som Invisibles. No és la primera vegada que la Fundació No Som Invisibles i Pivote Marketing col·laboren. Durant els últims anys han realitzat diverses activitats juntes.

ARC Soluciones publi

Els valors que defineixen a Pivote Marketing són: professionalitat, compromís, qualitat, confiança i transparència, però el seu ADN el defineix l’equip de persones que el formen: persones amb un gran sentit de solidaritat latent en el marc de les empreses.

Subscripció Newsletter (50% de descompte)

Amb notícies, agenda, subvencions, convocatòries, ofertes, recursos...i molt més

Amb motiu del 5è aniversari del Diari de la Discapacitat, aquest mes de febrer, pots tenir la subscripció a meitat de preu durant el primer any. APROFITA AQUESTA OPORTUNITAT!!

Redacció/Fonts
Redacció/Fonts
diari de la Discapacitat / El digital de la diversitat funcional a Catalunya

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Publicitat-

ÚLTIMES NOTÍCIES