Berta García i Mark Castro guanyen el Trofeu “Jocs Catalans” de natació disputat a la localitat gironina de Palafrugell

Els dos nedadors del Club Natació Mataró s’imposen en les categories femenina i masculina

podium trofeu jocs catalans lliga catalana natacio
Pòdium del Trofeu “Jocs Catalans” de natació // Foto: FCEDF

Aquest diumenge 13 de juny s’ha disputat la tercera i darrera jornada de la Lliga Catalana de natació, Trofeu “Jocs Catalans”, a les instal.lacions de la Piscina Municipal de Palafrugell (Girona). 

Mark Castro (CN Mataró) ha guanyat aquesta jornada i el Trofeu “Jocs Catalans” amb un total de 598 punts, aconseguits a la prova dels 100m esquena. Molt a prop d’ell i en segona posició ha finalitzat el seu company de club, Daniel Ferrer (593 punts). La tercera posició final en aquesta jornada ha estat per Marc Sala (Fundación Adapta2) amb un total de 548 punts. 

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

En categoria femenina, Berta Grau (CN Mataró) ha guanyat amb autoritat la competició amb un total de 648 punts, aconseguits a la prova dels 100m braça. Ana Sabariego (443 punts) i Ariadna Balmes (442 punts), totes dues nedadores també del CN Mataró han completat el podi final d’aquesta jornada de la Lliga Catalana.

Amb el Trofeu “Jocs Catalans”, finalitza la Lliga Catalana d’aquesta temporada de natació que, degut a les adaptacions del calendari a la pandèmia i les competicions estatals i internacionals, ha comptat amb una prova menys de les que s’organitzaven altres temporades.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES