
Barcelona serà una de les 11 ciutats espanyoles que el proper 26 d’octubre participarà en la 13a edició del Dia Solidari de les Empreses, una iniciativa de Atresmedia i Cooperación Internacional que aplegarà a més de 1.000 voluntaris de prop d’un centenar d’empreses i entitats participants.
En la capital catalana es realitzaran activitats com un taller de calendaris d’Advent amb AIS, Ayuda a la Infancia sin Recursos, jocs amb els nens de les mares del pis d’acollida de Casa Guadalupe o un partit de futbol amb persones amb discapacitat a la residència D’en Mas Saurò.
Durant les dotze edicions anteriors han participat en aquesta iniciativa prop de 200 companyies i més de 150 entitats no lucratives. Més de 10.300 voluntaris s’han involucrat en l’atenció a prop de 50.000 persones de col·lectius especialment vulnerables com col·lectius en risc d’exclusió social, persones grans o amb discapacitat i activitats mediambientals.