Dilluns, 2 octubre 2023
IniciENTITATSASPAYM Catalunya conscienciarà sobre el risc de les males capbussades per prevenir...

ASPAYM Catalunya conscienciarà sobre el risc de les males capbussades per prevenir les lesions medul·lars

Divendres, 29 de juliol a les 12.30h a la piscina Can Dragó de Barcelona dins la campanya ‘Amp cap sí, de cap no’

campanya capbussades lesions medul·lars
Cartell de la campanya ‘Con cabeza si, de cabeza no’ // Foto: ASPAYM nacional (twitter)

ASPAYM Catalunya desenvolupa aquests dies de juliol i agost diferents accions de sensibilització davant de les males capbussades en diverses piscines de Barcelona. Aquesta dinàmica de conscienciació s’integra dins la campanya nacional d’estiu ‘Amb cap sí, de cap no’, que coordina la Federació Nacional ASPAYM juntament amb l’Hospital Nacional de Paraplègics i la SERMEF.

ICF23_Baner Financament-300x600

En aquesta sensibilització tindrà un paper rellevant Laura Viteri, treballadora a ASPAYM Catalunya. La primera d‟aquestes accions tindrà lloc demà divendres, 29 de juliol de 2022, a la piscina Can Dragó, de Barcelona, a les 12.30 hores, amb la participació de Raquel Orbaneja, usuària de la nostra entitat.

La campanya ‘Amb cap sí, de cap no’ tracta de conscienciar els banyistes de diferents piscines de Barcelona sobre la importància d’un salt correcte al´aigua per prevenir lesions medul·lars, sobre les lesions medul·lars com a conseqüències de les males capbussades, i sobre les pautes d’actuació immediates davant d’un accident d’aquestes característiques als instants previs a posar-nos en contacte amb el 112.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content