
L’esperada edició de primavera-estiu de l’Outlet de CIPO torna amb força a Sabadell, instal·lant-se un cop més a l’antic edifici de Caixa Sabadell. Aquest cap de setmana, del 16 al 18 de maig, els visitants tindran l’oportunitat d’adquirir més de 9.400 peces de roba i complements de primeres marques a preus molt reduïts. Aquesta xifra representa un notable increment del 56% en el nombre d’articles respecte a l’edició anterior.
La varietat d’oferta serà àmplia, incloent-hi roba de dona i d’home de la temporada actual, així com roba de bany, calçat i diversos complements com bijuteria i bosses. L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és donar una segona vida a l’estoc de les 42 marques i establiments col·laboradors i, alhora, obtenir recursos econòmics per al desenvolupament dels projectes socials de CIPO. El nombre de marques i establiments participants també ha augmentat significativament, amb un 13,5% més que en l’edició de novembre passat, passant de 37 a 42.
Tot i que la majoria dels col·laboradors provenen del comerç local de Sabadell, cada vegada són més les empreses de municipis veïns i zones properes que s’uneixen a aquesta causa solidària, especialment entre els nous participants. A més, diverses marques han augmentat considerablement les seves donacions en comparació amb anys anteriors, reconeixent l’Outlet com un esdeveniment clau a la ciutat.
Aquesta iniciativa solidària no seria possible sense la dedicació de més de seixanta persones voluntàries, que han treballat intensament durant setmanes en la classificació i l’etiquetatge de la roba, així com en el muntatge de l’espai. També seran presents durant els dies de l’Outlet per atendre el públic. El creixement de l’equip de voluntariat, que pràcticament ha duplicat el nombre de participants en un any, posa de manifest el fort arrelament social de la proposta i la seva capacitat d’atracció a la ciutat. Algunes de les noves incorporacions s’han produït a través del Punt de Voluntariat de l’Ajuntament de Sabadell, evidenciant la capacitat de l’Outlet per generar noves col·laboracions i sumar persones amb ganes d’implicar-se en una causa solidària.
En aquesta edició, també hi participaran estudiants en pràctiques del CFGS d’Estilisme d’Indumentària de l’Escola Illa i Fundació Diagrama, reforçant el compromís de CIPO amb les aliances educatives i comunitàries. L’espai comptarà novament amb un corner de begudes a càrrec de Malapell, disponible de 12 h a 14 h i a partir de les 19 h, i amb la col·laboració del grup de teatre Estrellats, que s’encarregaran d’amenitzar l’esdeveniment.
Enguany, els fons recaptats amb la venda de les peces es destinaran a finançar un projecte de logopèdia dirigit a les persones ateses al Centre Ocupacional de CIPO que presenten dificultats comunicatives, amb l’objectiu de fomentar la seva autonomia i millorar la seva qualitat de vida.