
L’Associació Diversitat Funcional d’Osona (ADFO) ha posat en marxa un servei d’atenció telemàtica gratuït per a tota la ciutadania per parlar amb diferents professionals durant la situació d’emergència.
Les persones interessades trobaran tota la informació al web de l’entitat, des d’on podran escollir la professional que necessitin que les atengui.
Un cop escollida la professional s’hi podrà contactar per correu electrònic i es rebrà resposta ja sigui a través de trucada telefònica com a través de videotrucada sempre en funció de les necessitats de cada persona.
Aquest servei d’atenció telemàtica, que ha arrencat aquest dilluns, es posa en marxa amb l’atenció professional d’una treballadora social, una terapeuta ocupacional, una psicòloga, una educadora social i una integradora social.
Aquest servei també dona la possibilitat de contactar amb altres entitats i professionals d’altres àmbits, ja que treballa en xarxa des de fa temps.

