
L’hotel 4R Europe de Coma-ruga (el Vendrell) ha tornat a acollir del 12 al 14 de maig el XIV Campionat d’Escacs OPEN 2023, organitzat per la Federació Catalana d’Esports per a Cecs (FCECS) amb la col·laboració de l’Ajuntament del Vendrell i la Regidoria d’Esports.
Aquesta edició ha estat marcada per l’alta participació d’escaquistes cecs i deficients visuals, ja que es van omplir la totalitat de les places que ofereix el torneig, essent en total de 20. Per altra banda, ha estat una competició on es destaca el gran nivell tant dels favorits com dels nouvinguts, i la bona competitivitat en totes les partides.
L’edició d’enguany va concloure amb el regnat de Manuel Palacios, que va guanyar en la totalitat de les partides; seguit de Manuel Martinez, amb 3,5 punts de 4, i Manuel Pimienta, repetint com en la passada edició la tercera classificació, amb 3 punts de 4. També van ser premiats l’Ethan Rubio, que va obtenir el premi a millor Sub-18, i l’Albert Morales, essent el millor Sub-1900.
El Campionat va comptar amb l’assistència de Dolors Luna, presidenta de la FCECS, i la Rafaela Pérez, vicepresidenta del Consell Territorial ONCE Catalunya.
Secció patrocinada per


