
La Fundación Caser ha convocat una nova edició dels seus premis anuals que volen reconèixer la tasca de persones i entitats que s’hagin distingit en la integració i millora de la qualitat de vida de les persones en situació de dependència i / o discapacitat. El termini per presentar-se és fins el proper 15 de març de 2018. Hi han tres categories de reconeixement:
– Excel·lència en Dependència (bases)
– Reconeix projectes orientats a donar solucions integrals als problemes derivats de la dependència i/o discapacitat. Està dotat amb 18.000 euros i un accèssit de 3.000 euros.
– I + D en Dependència (bases)
Adreçat a persones o institucions que hagin desenvolupat estudis i investigacions, de caràcter científic i innovador, relatius a la millora de la qualitat de vida de les persones en situació de dependència i/o discapacitat. Està dotat amb 10.000 euros i un accèssit de 1.500 euros.
– Comunicació en Dependència (bases)
Adreçat a l’àmbit de la comunicació, per a persones o institucions que hagin contribuït a la informació, divulgació i sensibilització de la societat sobre el món de la dependència. Està dotat amb 6.000 euros i un accèssit de 1.000 euros.


