Arriba la celebració de la setena edició dels Premis Fem Pinya d’Asem Catalunya

nominats-premis-fem-pinya-asem-catalunya
La gala dels premis tindrà lloc a la Casa del Mar de Barcelona // Foto: ASEM Catalunya

El proper 2 de desembre tindrà lloc la setena edició dels Premis Fem Pinya que organitza l’Associació Catalana de Persones amb Malalties Neuromusculars (Asem Catalunya) en el marc d’una gala que se celebrarà a partir de les 18 hores a la Casa del Mar de Barcelona.

Aquests premis volen posar en valor conceptes com la solidaritat, pertinença, civisme i participació a través d’una Gala que escenifiqui l’agraïment de tanta solidaritat rebuda per part de l’entitat.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

La Gala estarà dirigida l’actor David Olivares -un dels protagonistes de la sèrie Polònia de TV3- i serà amenitzada per la pallassa de la Companyia La Calamidown i la companyia La Isla de Dansa Teràpia.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES