ADFOCET aconsegueix el certificat de Centre Especial de Treball a la comarca d’Osona

adfocet centre especial treball osona
ADFOCET treballa per la integració laboral de persones amb discapacitat física severa // Foto: ADFO

El 27 de gener el Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya va atorgar a l’Associació de Disminuïts Físics d’Osona (ADFO) el certificat de Centre Especial de Treball. Des de fa 8 anys l’ADFO ha apostat per la creació d’una empresa que donés llocs de treball a persones amb una gran discapacitat física. Tots aquests anys han estat treballant amb un format normalitzat d’empresa.

A la comarca d’Osona, existeixen actualment 8.926 persones afectades d’algun tipus de discapacitat; 5.979 d’aquestes persones estan afectades de discapacitat física o sensorial.

ADFOCET fa possible que 8 persones amb discapacitat superior al 33% tinguin un lloc de treball digne que els permeti desenvolupar una vida autònoma amb una plena integració laboral, social i cultural. Per tant, ara a la comarca d’Osona ja existeix un Centre Especial de Treball per cada tipus de discapacitat o malaltia mental.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

La diversitat de serveis i productes que es realitzen en aquest centre permet inserir a cada persona en un lloc de treball adaptat a les seves capacitats i així treballar les habilitats i competències que cada treballador necessita.

Actualment ADFOCET gestiona la botiga de l’Hospital General de Vic, el quiosc de l’estació d’autobusos de Vic i la valisa interna del Consorci Hospitalari de Vic. Ofereix serveis per empreses com manipulats, regal corporatiu, servei de telemàrqueting i contact center, organització d’esdeveniments, etc. Per a particulars també ofereixen regals i productes personalitzats.

ADFOCET, com a Centre Especial de Treball continuarà treballant per aconseguir la integració laboral de les persones amb discapacitat física severa que tenen especials dificultats per accedir al mercat laboral ordinari.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES