Dimecres, 30 abril 2025
IniciESPORT ADAPTATPresentació del llibre “Psicología aplicada al deporte adaptado”

Presentació del llibre “Psicología aplicada al deporte adaptado”

llibre psicologia esport adaptat
Cartell presentació del llibre // Foto: FCEDF

El proper dimecres 8 de febrer a les 19h tindrà lloc la presentació del llibre “Psicología aplicada al deporte adaptado” a l’Auditori de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna, Universitat Ramón LLull (C/ Císter 34, Barcelona). El llibre ha estat coordinat per Jordi Segura, professor de la FPCEE Blanquerna – URL.

En els 19 capítols que formen el llibre han participat fins a 33 co-autors de tota Espanya. El pròleg del llibre ha estat firmat per Miguel Carballeda, president del Comité Paralimpico Español. El llibre és una guia útil tant per a tècnics com per a educadors i estudiants. Es tracten temes com la relació pares-fills, salut mental, rol del tècnic Esportiu i les diferents activitats físiques entre d’altres temes d’interès.

La presentació del llibre anirà a càrrec de Jordi Segura, Beatriz Galilea (psicòloga de l’esport) i Carles Muñoz (president de la FECPC i vicepresident de l’UFEC).

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Diari de la Discapacitat
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.