
La Fundació Sant Tomàs atén més de 160 persones al Centre Ocupacional Sant Tomàs, amb seus a Calldetenes i Manlleu. Durant el confinament, els centres van romandre tancats i les persones van rebre seguiment a la seva residència per part dels professionals.
A mitjans de juny, els centres van poder tornar a obrir i reprendre l’activitat progressivament, amb l’adopció de les mesures de seguretat per tal d’evitar el contagi de coronavirus.
Aquesta reobertura està comptant amb la col·laboració dels Ajuntaments de Centelles, Manlleu, Vic i Tona, que han cedit diferents espais per atendre grups bombolla reduïts perquè poguessin gaudir d’una bona atenció més a prop de les seves residències.
Així, a banda dels diferents grups atesos a les instal·lacions de Calldetenes i de Manlleu, des del juny un altre grup de persones de Manlleu i la seva àrea d’influència és atès a les dependències del pavelló municipal, gràcies a la cessió de l’espai per part de l’Ajuntament de Manlleu.
A Vic, a banda del grup que és atès des de fa dos anys al Centre Cívic de Santa Anna de Vic, des d’aquest setembre també s’atenen diferents grups bombolla de persones residents a les llars Clarella de Vic en dependències del patronat d’Esports de Vic al Mas Osona, i en sales de l’edifici de la Farinera, Centre d’Arts Visuals de Vic, gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Vic.
D’altra banda, el mes de juny, persones de Centelles i la seva àrea d’influència van ser ateses en dependències de l’escola d’adults, gràcies a la cessió de l’espai per part de l’Ajuntament de Centelles.
Per últim, a Tona, gràcies al suport del seu Ajuntament, des d’aquest setembre s’atén un grup bombolla de persones d’aquesta població a l’Espai Muriel Casals de Tona.

