Protegeix-nos, protegim-los

dona mascareta proteccio coronavirus

Poso de manifest la meva preocupació com a mare d’un noi amb perfil de risc i com a presidenta de SOS a la Capacitat Intel·lectual .

Ens diuen de prendre totes les mesures de seguretat. Als supermercats entra gent sense guants ni mascaretes. Qualsevol  persona pot  ser portadora asimptomàtica i pot contaminar qualsevol article que més tard algú altre se’n portarà a casa i contaminará la nostra família. 

Per descomptat poden ser contagiats els mateixos treballadors. Hem de tenir en compte que el virus té una vida de diversos dies en superfícies com és el plàstic o el cartró. 

Això és la cadena de transmissió. Qui ens garanteix que dels articles que comprem no n’hi ha cap de contaminat? A la farmàcia han posat una finestreta de seguretat i no deixen entrar a ningú. Tots els treballadors van amb mascaretes  i guants. On es la garantia que els treballadors del supermercat que no és  contagiaran sense les mesures esmentades?

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Em preocupa molt aquest aspecte. La seguretat de tots depèn de les mesures de seguretat que tots i cadascú de nosaltres prengui.
Per tant apel·lo a les autoritats competents i a tothom a executar les normes per mantenir la cadena de seguretat.

Si us plau! Protegeix-nos, protegim-los

Teresa García i Marín

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES