
Des de ben petita sempre m’han agradat les pel·lícules de Disney. Amb la meva família he vist moltes pel·lícules; les que sempre m’agradaven eren Alícia al País de les Meravelles, Peter Pan, La Ventafocs (Cenicienta), Dumbo, Bambi, El Rei Lleó i moltes altres més. Mai he deixat de veure les pel·lícules perquè sabia que algun dia aniria a Disneyland París i compliria el meu somni.
Als meus 33 anys, el meu somni es va fer realitat. Sens dubte, estava molt emocionada perquè sempre deia que jo volia anar a Disneyland París i que per a mi era una de les coses que volia fer a la meva vida. Poder anar-hi amb el meu germà va ser el millor regal, ja que mai havíem fet un viatge els dos sols i era una de les coses que més il·lusió em feia. Vam anar tots dos a Barcelona i vam agafar l’avió per anar a París. Per a mi va ser un repte anar en avió, ja que les altures són una de les coses que més respecte em fan, però va ser molt bonic, ja que es veien unes vistes precioses des de l’avió.
Vam arribar a París i vam esperar un bus que ens portaria a l’hotel on estàvem allotjats. Després de fer el check-in, vam anar a agafar el bus del parc que ens portaria directament a Disneyland París. En aquell moment, jo ja estava molt emocionada i tenia moltes ganes que arribés aquest moment tan especial i poder-ho compartir amb el meu germà.
Em vaig sentir molt feliç perquè els dos vam poder gaudir d’algunes de les atraccions del parc, ja que en els dos dies i mig que vam estar-hi hi havia molta gent. En general, em va agradar molt tot, ja que és un parc on sents que hi ha molta seguretat i vigilància. Ho tenen tot molt ben cuidat i els treballadors són molt atents i educats. Una de les coses que em va agradar va ser com tenen fetes les cues de les atraccions i l’operativa de cada atracció. El menjar em va fer molta gràcia perquè era gairebé tot relacionat amb els personatges de Disney, i això és quelcom que mai havia vist.
El que més em va agradar van ser els espectacles que feien amb dues rues totalment diferents, una de Halloween i una dels personatges del parc. Sens dubte, les carrosses i l’espectacle de la nit em van impressionar molt, ja que els focs artificials van ser sense soroll, i això em va agradar molt.
Sens dubte, va ser espectacular! Espero tornar-hi un altre cop i poder reviure moments de la meva infància.

