Dissabte, 1 abril 2023
Dissabte, 1 abril 2023
IniciEsport AdaptatUn total de 19 esportistes catalans participen a la primera jornada de...

Un total de 19 esportistes catalans participen a la primera jornada de Tecnificació de waterpolo al CAR de Sant Cugat

Es va realitzar diumenge passat sota les ordres de l’entrenador Dani Nart i el seleccionador Gabriel Vilarrubia

joranda tecnificació waterpolo car sant cugat
Un momnet de la primera tecnificació de waterpolo // Foto: FCEDF

Diumenge passat es va dur a terme la primera tecnificació de waterpolo adaptat, a les instal.lacions del Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat amb la presència d’un total de 19 esportistes entre homes i dones. 

campanya atenció sanitaria

Els 19 esportistes formen part de la Federació Catalana d’Esports de persones amb Discapacitat Física, Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals i la Federació Catalana de Sords. Aquesta convocatòria és una pre-selecció de la Selecció Catalana amb Dani Nart com entrenador i Gabriel Villarrubia com a seleccionador.                                                                              

Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Cal destacar també la implicació en aquesta primera convocatòria del CN Barcelona, CN Terrassa i CN Sabadell. El diumenge 6 de novembre es portarà a terme la segona tecnificació a les mateixes instal.lacions del CAR de Sant Cugat.

Secció patrocinada per
logo-fcedf

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content