Divendres, 22 setembre 2023
IniciESPORT ADAPTATUn total de 17 equips d’arreu de Catalunya disputen el XV Campionat...

Un total de 17 equips d’arreu de Catalunya disputen el XV Campionat de Goalball Inclusiu per a centres educatius

goalball inclusiu centres educatius
El goalball és un esport en alça // Foto: FCECS

Aquest dissabte 16 de febrer se celebra al Poliesportiu ONCE Catalunya a partir de les 9:30h el XV Campionat de goalball inclusiu per a centre educatius que disputaran 17 equips d’arreu de Catalunya i equips de l’ONCE.

ICF23_Baner Financament-300x600

Com a curiositat destaca que una de les condicions imprescindibles per poder participar en el campionat és que l’equip tingui un jugador amb discapacitat visual que rep el suport educatiu específic des del CRE ONCE BARCELONA, Servei Educatiu CREDV.

Els organitzadors són el Club d’Esports Adaptats per a Cecs Catalunya i el CRE ONCE Barcelona, amb el suport i col·laboració de la Fundació Cruyff i la Federació Catalana d’Esports per a Cecs. La Fundació Cruyff aposta fermament perquè aquest esport específic per a persones cegues arribi a les escoles i instituts d’arreu del país.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content