Tret de sortida a la campanya ‘Una poma per la vida’ per la lluita contra l’Esclerosi Múltiple

El xef David Andrés, la periodista Elisenda Camps i els actors de Merlí participen a la presentació

padrins-de-la-campanya-una-poma-per-la-vida
Els padrins de la campanya donant una mossegada a la presentació // Foto: FEM

La Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) i Condis Supermercats van presentar ahir la 15a edició de la campanya solidària Una poma per la vida, que es porta a terme avui divendres 4 i dissabte 5 de novembre a més de 400 supermercats de Catalunya. David Andrés, considerat el millor xef jove de l’Estat espanyol, la periodista Elisenda Camps i els actors de Merlí Francesc Orella i Candela Anton va ser els encarregats d’apadrinar la presentació, durant la qual van cuinar el plat Rosa de poma i pasta fullada, amb crema de poma al forn, elaborat amb l’element estrella de la iniciativa: la poma.

Tota la recaptació d’aquesta campanya anirà enguany al programa de Joves i Esclerosi Múltiple, un projecte que la FEM ha posat en marxa amb la voluntat de donar suport al col∙lectiu més afectat per aquesta malaltia: els joves. Segons dades oficials, un 80% dels afectats es diagnostica abans dels 40 anys i un 50% ho fa abans dels 30.

BANER_300X250

La directora de FEM Rosa Masriera va explicar en aquest sentit que “l’EM es diagnostica principalment entre els 20 i els 40 anys, coincidint amb l’inici del projecte laboral i personal”. “A través d’aquest programa, volem donar‐los el suport que necessiten per poder fer front a la seva vida laboral i social de la millor manera possible, informant‐los, orientant‐los i donant‐los els serveis que necessiten”, va afegir.

Per la seva banda, la vicepresidenta executiva de Condis Supermercats, Carme Condal, va mostrar la seva satisfacció “perquè aquest any celebrem el desè aniversari de la nostra col∙laboració amb la FEM en aquesta campanya solidaria i esperem assolir el repte dels 10 anys superant la recaptació rècord de l’any passat”, i va agrair la implicació dels més de 400 voluntaris que participaran a la jornada. “Gràcies a ells podem repetir any rere any l’èxit d’aquesta campanya. Sense la seva col∙laboració tot això no seria possible”. Condal també va recordar a la presentació que cada poma té un preu d’1,5 euros i que també es poden comprar pomes virtuals a través de la web de la FEM.

El xef David Andrés, va destacar que “amb aquesta campanya, a banda d’ajudar als afectats d’Esclerosi Múltiple, s’incentiva a la gent a menjar fruita i a menjar sa que és molt important”. Un cop finalitzat el plat, els padrins David Andrés, Elisenda Camps, Francesc Orella i Candela Anton van voler fer una crida a la participació: “Sortiu de casa i aneu al vostre supermercat més proper. Podeu contribuir a millorar la vida dels afectats d’Esclerosi Múltiple; “hi ha res més bonic que això?”, van coincidir.

L’any passat, la campanya Una poma per la vida va batre rècord de vendes. En total, es van vendre 43.995 pomes.

banner_dental

Sigues el primer a opinar

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*