Diumenge, 3 desembre 2023
- PUBLICITAT -spot_img
IniciENTITATSTalmaVerd reinventa la seva floristeria creant una zona de cafeteria per fer...

TalmaVerd reinventa la seva floristeria creant una zona de cafeteria per fer més agradable la compra dels clients

La marca de jardineria de l’Associació Talma adapta la botiga a la situació de crisi de la post pandèmia

campanya 25N diba
talmaverd nou espai cafeteria a la floristeria associacio talma
Lo Pati vol ser un espai d’esbarjo i relax pels clients de la botiga // Foto: Associació Talma

Des de la marca de jardineria de l’Associació Talma, TalmaVerd, han apostat per reinventar la seva floristeria per convertir-la també en un espai d’esbarjo i relax, amb la incorporació d’una zona de cafeteria anomenada Lo Pati dins la botiga situada al centre de Juneda.

Carles Cabús, responsable de TalmaVerd, explica que “a través de la petita hostaleria volem aportar una dosi d’originalitat sense competir amb els bars i restaurants del poble, sinó convertir-nos en una opció de compra més atractiva. Al moment de plantejar aquest nou espai, ens preguntàvem per què els cafès només es poden perdre en una cafeteria, o per què les cerveses només es poden consumir en un bar? Lo Pati vol descentralitzar, innovar i donar resposta a noves necessitats” aclareix.

Lo Pati estarà obert en el mateix horari que la botiga. Concretament de 9 del matí a dos quarts de dues de la tarda i de 6 de la tarda a 9 del vespre, de dilluns a divendres, a excepció dels dilluns al matí, que la botiga està tancada. Els dissabtes només obrirà en horari de matí i els diumenges estarà tancat.

Amb aquesta proposta de valor, TalmaVerd va consolidant la marca i es va apropant a l’objectiu de la seva creació: ser el punt de referència al territori en els serveis de jardineria integral, les plantes i les creacions florals.

Campanya 25N Diputació de Barcelona

Talma va començar els serveis de jardineria fa 20 anys, quan es van fer els primers passos en l’àmbit de la inserció laboral amb la creació de llocs de treball per a les persones amb discapacitat. Més endavant, al 2003 es va obrir el Centre de Jardineria i, posteriorment, la botiga de Juneda. Amb el naixement de la marca TalmaVerd es pretén consolidar un model de negoci viable i, sobretot, convertir-se en un espai verd innovador i sostenible a la comarca.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content