Soledad Expósito, escollida com a millor venedora de l’ONCE a Catalunya de l’any 2020

Ven els seus productes de loteria responsable des de fa 25 anys

soledad expósito millor venedora once catalunya 2020
Soledad Expósito, en el moment de rebre el guardó // Foto: ONCE

Soledad Expósito ha estat escollida com la millor venedora de l’ONCE a Catalunya de l’any 2020, un guardó amb el qual l’Organització reconeix l’esforç dels treballadors i treballadores dedicats a la venda dels seus diferents productes de loteria responsable.

Soledad Expósito té 43 anys i és afiliada a l’ONCE. És cega total. És venedora dels productes de loteria responsable de l’ONCE des de fa 25 anys. Actualment, treballa a l’Hospital General de Catalunya, a Sant Cugat de Vallès.

Admira profundament la figura el seu marit, Paco Aguilar, també cec total. Per a ella és un referent i un lluitador incansable, capaç de sobreposar-se a tot tipus d’adversitats. Li agrada molt fer esport i practica amb regularitat, pilates i zumba. De jove, va ser atleta. És una devota seguidora de tota la saga d’Harry Potter.

Sole, al costat dels altres 21 venedors i venedores seleccionats de tot l’Estat, va rebre el seu guardó en el transcurs de la gala ‘Bona Gent ONCE’ celebrada a l’Hotel ILUNION Pío XII de Madrid, on tots van estar acompanyats pels màxims responsables del Grup Social ONCE.

Segons va manifestar durant l’acte Miguel Carballeda, president del Grup Social ONCE: “És una sort tornar a trobar-nos aquí, a casa nostra, i poder compartir-lo amb els millors venedors i venedores de l’any. Ells i elles són el nostre punt de partida, la connexió amb la societat que cada dia s’acosta a aquests homes i dones, sentinelles de la il·lusió, per fer possible que el Grup Social ONCE segueixi sent el major ocupador del món de persones amb discapacitat”.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES