
Campmajó te nom propi, en Lluís. Fa 35 anys que el ex-trialer apassionat de les bicis i la natura crea i fabrica quadres de bicicletes personalitzats per ciclistes. En el 2018, la experiència es converteix en marca, i neix Campmajó Special Bikes amb una aposta innovadora i única en el mercat: “Crear vehicles adaptats a les persones i no al inrevés”.
Amb aquest objectiu, Campmajó crea el tricicle SITBIKE, un model de tricicle handbike íntegrament dissenyat i fabricat a Catalunya.
El SITBKE PR18, el del Pere, es va presentar al SEA OTTER Europe per primera vegada al públic. La marca té el segell de referenciar i anomenar cada model que produeix amb nom propi, perquè està adaptat exclusivament a las característiques físiques especials de cada persona i especialment a la activitat que aquesta vulgui practicar.
Tots els SITEBIKE son models de tricicle aptes per tots tipus de terrenys i especialment per a la pràctica del ciclisme de muntanya. Estan dissenyats per la superació i control d’arracades en ascens i descens, per realitzar tot tipus de maniobres de forma estable gràcies a les dues rodes davanteres, la seva suspensió independent i el baix centre de gravetat.
La marca s’inspira en l’activitat i en la mobilitat de cada usuari, per això durant aquests anys el model han evolucionat constantment, i s’ha anat perfeccionant fins a arribar al concepte de vehicles únics a Europa. Tot el desenvolupament de la estructura, de cada peça així també con la maquinària que las produeix es fa internament, controlant la fabricació i oferint un servei personalitzat durant tota la producció, on el ciclista es el centre del projecte.
Aquestes són algunes de les principals característiques de la darrera SITBIKE Plus:
● Dues rodes davanteres directrius i una posterior motriu que aconsegueix una major estabilitat, motricitat i millor maniobrabilitat que una bicicleta de mà tradicional.
● Suports davanters per als peus multi – ajustables.
● Assistit per un motor Shimano Steeps, però depenent de la mena de discapacitat i segons el model de motor es pot fabricar amb canvi automàtic (motor 6100 i buje Alfine 8v.) o tradicional com qualsevol bicicleta.
● Transmissió primària amb cadena guiada per a realitzar el gir de les bieles a manera de manillar connectades a les rodes davanteres mitjançant bieletas.
● Suspensió davantera independent amb trapezis superposats amb ajustos de caiguda i convergència mitjançant ròtules, amortidors d’aire amb recorregut de 100mm
● Suspensió posterior porta amortidor d’aire fabricat en xassís d’alumini seriï 7020 t6.
● Rodes de 26” amb frens de disc hidràulics.
Tot el muntatge, els complements i accessoris així com els detalls estètics són ad hoc adaptats a les necessitats i preferències de cada ciclista. La marca posa especial atenció en el servei postvenda.