
Repsol a Espanya i Fundació Universia han llançat la III Convocatòria del Programa de Beques Sumant Energia amb l’objectiu que estudiants universitaris de grau o acabats de titular amb certificat de discapacitat desenvolupin la seva experiència professional a Repsol a Espanya.
Des de Repsol es vol impulsar la investigació, l’educació superior i l’ocupació de qualitat de persones amb discapacitat a través d’idees innovadores.
Repsol és una empresa diversa i flexible, que aposta per la inclusió i igualtat de diferents col·lectius, per comptar amb el talent i l’aportació de totes les persones que poden contribuir a l’evolució dels nostres negocis.
Aquestes beques comprenen el desenvolupament de pràctiques remunerades a una empresa multinacional en els departaments de Trading, Exploració i Producció, Refinatge, Marketing, etc.
Paral·lelament els estudiants comptaran amb un formació en anglès i en competències clau, fundamentals per assegurar el correcte desenvolupament del seu lloc de treball en el mercat laboral.
Les persones interessades tenen de termini per fer la inscripció fins el proper 31 de març, coincidint amb l’inici de programa de pràctiques.