Renfe segueix millorant l’accessibilitat de les estacions i els trens a Catalunya durant tot el 2019

renfe-trens-estacions-accessibles-persones-discapacitat

Renfe ha assenyalat a través d’un comunicat publicat el passat dimecres, que ha continuat desenvolupant durant l’any passat el pla de millora d’accessibilitat a l’àrea metropolitana de Barcelona, ​​que té una inversió prevista de cent milions d’euros.

L’operador ferroviari ha informat que durant 2019 s’ha actuat en les estacions de Manresa, Mollet Santa Rosa, Sant Miquel de Gonteres i Torre Baró, a més de fer accessible per a persones amb mobilitat reduïda 18 trens, amb una inversió de 20 milions d’euros. 

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

En xifres globals, Rodalies de Catalunya ha transportat un total de 128,5 milions d’usuaris en 2019, un 2,5% més respecte a l’any anterior i el servei de rodalies a Barcelona ha arribat als 119,3 milions de viatgers, un 2,6% més, segons ha informat l’operador ferroviari en un comunicat aquest dimecres.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES