Prop de 1.500 estudiants d’arreu d’Espanya participen en el projecte “3IES: Inclusió, Il·lusió i Igualtat”

Impulsat per Integra CEE vol sensibilitzar envers les qüestions de la discapacitat en la comunitat educativa

Un alumne participant al projecte 3IES
Un alumne participant al projecte 3IES // Foto: Integra CEE

Al llarg del 2023, prop de 1.500 estudiants d’Educació Infantil, Primària i ESO d’arreu d’Espanya han participat en el projecte “3IES: Inclusió, Il·lusió i Igualtat”, una iniciativa liderada per Integra CEE. L’objectiu fonamental d’aquesta proposta és sensibilitzar la comunitat educativa envers les qüestions de discapacitat mitjançant la implementació de diverses activitats i tallers vivencials adaptats a cada grup d’edat.

Sota la guia experta de l’equip tècnic de la Unitat de Suport a l’Activitat Professional (UAAP) de Integra CEE, el projecte ha rebut una resposta positiva per part dels alumnes de 19 centres educatius participants. Mitjançant xerrades, contacontes, activitats d’esport adaptat i rutes de sensibilització, els estudiants han experimentat la perspectiva de les persones amb discapacitat, identificant els obstacles que enfronten, detectant estigmes socials i valorant la importància de fomentar conductes cooperatives per aconseguir la plena inclusió d’aquest col·lectiu a la societat.

Luis Cruz, director general d’Integra CEE, ha ressaltat la importància de «conscienciar als més joves, el futur de la societat, sobre les barreres que enfronten les persones amb discapacitat, identificant i desmantellant els prejudicis associats als seus entorns personals i professionals»

Amb aquesta visió, el projecte “3IES: Inclusió, Il·lusió i Igualtat” continua la seva missió durant el 2024, amb l’objectiu de captar un nombre encara més gran d’estudiants i contribuir a posar fi a la perpetuació de l’exclusió de les persones amb discapacitat. Així, es busca que les generacions futures incorporen una visió de la diversitat lliure de prejudicis en la seva vida quotidiana.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES