Prodis gestionarà el servei de bar-cafeteria del Coro Vell, un dels espais amb més història de Terrassa

Firma un acord de col·laboració amb la Societat Coral Joventut Terrassenca per donar el servei a les tardes

prodis servei bar coro vell terrassa
L’acord es va signar ahir a les instal·lacions del Coro Vell // Foto: Fundació Prodis

La Fundació Prodis assumirà la gestió del bar-cafeteria del Coro Vell, un dels espais amb més història de Terrassa, durant 4 hores diàries en horari de tardes (16 a 20h), després del conveni de col·laboració signat ahir a la tarda amb la Societat Coral de Joventut de Terrassa.

D’aquesta manera, Prodis disposarà d’un espai de restauració més, on podrà iniciar nous cursos de cambrer/a per a persones usuàries de l’entitat que estiguin formant-se dins del Servei Ocupacional d’Inserció. Aquestes persones podran posar en pràctica els coneixements i competències adquirides en un entorn real de bar-cafeteria.

Per la seva banda, pel Coro Vell, aquest acord de col·laboració significa recuperar el servei de bar-cafeteria a les tardes, donant un millor atenció als socis i sòcies de l’entitat.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES