Coincidint amb la commemoració del 75è aniversari, el Grup Sant Pere Claver ha presentat la seva nova identitat corporativa: Pere Claver Grup. La nova marca Pere Claver Grup incorpora un únic logotip sortit després d’un procés intern molt participatiu, d’anàlisi i reflexió per simplificar, integrar i modernitzar l’univers de marques de l’entitat, i per reforçar el sentiment de pertinença entre els més de 800 professionals i persones voluntàries que en formem part.
Paral·lelament a la nova marca, la nova identitat verbal s’articula a partir del seu propòsit: “compromeses amb el benestar de les persones en una societat més inclusiva”, una declaració d’intencions que els serveix com a fil conductor per unificar tota la comunicació corporativa del Grup. Aquesta estratègia els permet integrar millor la comunicació amb els seus grups d’interès i adaptar-nos a les dinàmiques de creixement que han anat experimentant al llarg dels darrers anys.
Aquest canvi no és només un homenatge a la seva història i trajectòria, sinó també una mirada cap al futur i una mostra de la seva determinació per continuar sent un agent de canvi compromès amb el benestar, promovent un model de societat més inclusiu.
Pere Claver Grup és una organització privada sense afany de lucre, de l’economia social que presta serveis públics des de fa més de 75 anys. El seu equip de més de 800 professionals acompanya les persones, quan es troben en una situació de vulnerabilitat, a través d’un model d’intervenció comunitari centrat en la persona i des d’una perspectiva integral que contempla 5 àmbits d’actuació: la salut mental, els drets i suports, els serveis socials, les especialitats de salut i la inclusió laboral. Impulsen més de 30 serveis, adreçats a les més de 50.000 persones que atenem anualment en els 15 centres de treball ubicats a Barcelona, Santa Coloma de Gramenet i Badia del Vallès. L’entitat, també, gestiona l’Institut de Docència, Recerca i Innovació (IDRI), per generar coneixement i reflexió des d’una visió interdisciplinar.