
Totes les persones amb discapacitat igual o superior al 33% tenen fins el 16 de juliol per optar a una de les beques universitàries Randstad-UOC per a postgraus i cursos especialitzats de persones amb discapacitat.
En aquestes beques, que tenen l’objectiu d’impulsar el talent i millorar l’ocupabilitat d’aquest col·lectiu, està inclosa la cobertura del 90% del cost de la matrícula de la formació online de postgrau i els cursos especialitzats impartits per la UOC.
Per la seva banda, la Fundació Randstad va formar el 2019 més de 2.200 persones amb discapacitat, i un total de 29 estudiants van fer cursos de postgrau adaptant la seva formació a les demandes empresarials i augmentant les seves possibilitats d’optar a una feina.
En aquest sentit, Maria Viver, directora general de Fundació Randstad i Directora de RSC de Randstad destaca «per Fundació Randstad és clau impulsar el talent, l’ocupabilitat i la digitalització de les persones amb discapacitat, amb l’objectiu de facilitar la seva integració social a través de l’ocupació. A través d’aquesta col·laboració amb la UOC, podem apropar la formació universitària a les persones amb discapacitat i afavorir la reducció de la bretxa formativa i digital «.
Segons dades del SEPE de l’any passat, el nivell de contractació de persones amb discapacitat augmenta a mida que augmenta el seu nivell formatiu. Així, el 49,5% de contractacions registrades van ser persones amb discapacitat amb estudis secundaris i nivells formatius d’FP i universitaris.

