
Com era previsible els nedadors Núria Marquès (CN Sant Feliu) i Antoni Ponce (CN Sitges) van ser els grans protagonistes de la primera jornada de la Lliga Catalana de Natació que s’ha disputat al Centre de Natació Mataró.
Òscar Salguero va aconseguir 1009 punts a la prova dels 200m estils, a més, a la prova de 100m braça va aconseguir una gran puntuació de 988 punts. Òscar Salguero (CN Sabadell) amb 901 punts va finalitzar en segona posició, per davant del nedador local Ariel Schrenck amb 746 punts.
Pel que fa a la competició femenina, la nedadora paralímpica Núria Marquès (CN Sant Feliu) va guanyar aquesta primera jornada amb 898 punts aconseguits a la prova de 100m esquena, l’actual campiona, Marian Polo (CN Badia) va finalitzar en segona posició amb 602 punts i Ana Monfà (CN Terrassa) tercera amb 457 punts.
Dissabte 18 de gener es disputarà la segona jornada de la Lliga Catalana a les instal.lacions del Club Natació Martorell.