La setmana passada es va celebrar una jornada de portes obertes al camp municipal d’Olesa de Montserrat. Durant la mateixa es va inaugurar oficialment la nova galeria de tir, un projecte finançat per l’Ajuntament d’Olesa que converteix les instal·lacions del club olesà en una de les millors que hi ha a Catalunya.
Durant l’acte el regidor d’Esports de l’Ajuntament d’Olesa, Jordi Martínez, i el president del Club tir Arc Olesa, Sergi Abayà, van definir l’estrena oficial de la nova galeria de tir de l’entitat olesana com “la consecució d’un somni”.
La nova galeria té el nom i cognoms de la persona que ha lluitat i insistit els darrers anys perquè la sala fos una realitat, l’arquer Josep Lluís Amador, que no s’esperava que l’entitat decidís batejar la nova galeria amb el seu nom, i que es va mostrar molt emocionat per aquest reconeixement.
Sergi Abayà va celebrar que gràcies a la nova galeria de tir, els arquers ja poden entrenar els 365 dies de l’any, i per aquesta raó, la jornada de portes obertes “és el final d’un recorregut de molta lluita”. Abayà va voler recordar les persones que han fet possible la nova nau, començant pels exregidors d’Urbanisme i Esports de l’ajuntament d’Olesa, Pere Planas i Pere Oleart respectivament; l’actual regidor d’Esports, Jordi Martínez, i especialment “a l’ànima del club”, en Josep Lluís Amador, tot anunciant que la nova galeria de tir durà el seu nom.
El president de la Federació Catalana de tir amb Arc, Francesc Altarriba, es va sumar a aquest sentiment assegurant que el projecte no hauria estat possible sense la constància d’en Josep Lluís Amador, i per això va celebrar que la nau porti a partir d’ara el seu nom.