Nova col·lecció de mascaretes de la Fundació Portolà amb dissenys fets per persones amb discapacitat intel·lectual

De les més de 30 propostes presentades en un concurs s’han triat 3 models que ja estan a la venda

Ja fa més d’un any, que a la Fundació Portolà es van posar a confeccionar mascaretes com a mesura de protecció davant la pandèmia. Durant aquests mesos la mascareta ha resultat ser imprescindible alhora de sortir al carrer, anar a treballar o estudiar.

Des del primer moment van aprofitar l’experiència del seu taller de confecció i van ampliar la proposta amb la possibilitat de personalitzar mascaretes amb tècniques de brodat, sublimació o serigrafia. 

Ara la Fundació Portolà ha donat un pas més enllà creant una mascareta 100% Portolà, dissenyada pels propis treballadors amb discapacitat i/o trastorn mental de la Fundació. 

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Durant les últimes setmanes, han fet un concurs intern per dissenyar i il·lustrar les mascaretes amb la participació de tots els treballadors. De les més de 30 propostes, n’han escollit tres que ja estan disponibles a la venda a www.detalling.com

Totes les seves mascaretes reutilitzables estan certificades i son confeccionades a doble cara amb teixit antibacterià i hidròfug.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES