Més de 500 piscines de tota Catalunya es tornaran a mullar per l’esclerosi múltiple el pròxim 5 de juliol

Acolliran una nova edició de la campanya solidària “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”de la Fundació Esclerosi Múltiple amb l'objectiu de recaptar fons per a serveis de neurorehabilitació i recerca

Més de 500 piscines de tota Catalunya es tornaran a mullar el pròxim 5 de juliol per l'esclerosi múltiple
Cartell del «Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple 2026» // Foto: Fundació Esclerosi Múltiple

L’estiu català torna a acollir un dels esdeveniments solidaris més consolidats en l’àmbit de la discapacitat i la salut. En aquesta nova edició del “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”, la campanya busca donar visibilitat i conscienciar la societat respecte a una malaltia neurodegenerativa i crònica que actualment no té cura. En l’actualitat, prop de 12.000 persones conviuen amb aquesta condició a Catalunya i aproximadament 60.000 a tot Espanya, afectant de manera directa la seva autonomia i benestar.

Tots els fons que s’aconsegueixin recaptar durant la jornada es destinaran íntegrament a millorar la qualitat de vida dels afectats. Entre les principals vies d’actuació de la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) es troba la promoció de serveis de neurorehabilitació i acompanyament, fonamentals per conviure amb la discapacitat associada, així com l’impuls de la recerca científica per frenar la progressió de la patologia i assolir un futur amb majors opcions de recuperació.

Suport social i institucional a l’acte central

L’esdeveniment principal d’aquesta onada solidària es durà a terme a les instal·lacions del Club Natació Atlètic Barceloneta (CNAB), situat a la plaça del Mar de Barcelona. L’acte comptarà com cada any amb el suport d’autoritats i representants del teixit social i cultural del país. Entre les personalitats destacades que hi participaran es troben la cantautora i poetessa Ivette Nadal, el guionista i escriptor Bob Pop, i la sommelier Meritxell Falgueras.

El “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple” va néixer l’any 1994 com una acció purament simbòlica. Amb el pas dels anys, l’esdeveniment ha crescut de forma exponencial fins a esdevenir una cita imprescindible cada estiu, mobilitzant centenars de municipis amb la finalitat de millorar el dia a dia de les persones que pateixen aquesta malaltia.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES