Manresa acollirà a principis de juny l’onzena edició dels Jocs Catalans d’Esport Adaptat

jocs catalans esport adaptat juny bàsquet cadira rodes
El bàsquet en cadira de rodes serà una de les modalitats de la competició // Foto: FCEDF

La ciutat de Manresa ha estat l’escollida per acollir la XI edició dels Jocs Catalans de l’Esport Adaptat que es disputarà el cap de setmana del 2 i 3 de juny de 2018, després que l’Ajuntament de Manresa i la Federació Catalana d’Esports de Persones amb Discapacitat Física (FCEDF), organitzadora de l’esdeveniment, hagin arribat a un acord amb el suport de dels clubs esportius manresans per utilitzar les instal·lacions esportives de la ciutat.

D’aquesta manera, el Complex Esportiu Municipal Vell Congost serà seu de les grans finals dels Jocs, el Pavelló Nou Congost acollirà el bàsquet en cadira de rodes, el Complex Esportiu de les Piscines Municipals serà seu de la competició de natació i al Club de Tennis Manresa es disputarà la competició de pàdel.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

Durant els dos dies de competició es disputaran diverses modalitats esportives, destacant els Campionats de Catalunya en les disciplines de bàsquet en cadira de rodes, hoquei en cadira de rodes elèctrica, pàdel i petanca. A més, també hi haurà competicions de natació o rugbi, entre d’altres. A més, hi hauran espais de promoció de l’esport adaptat, oberts a la participació lliure i gratuïta de la gent de Manresa.

Durant la setmana prèvia al cap de setmana de competicions, es portaran a terme altres activitats com Jornades d’Esport Adaptat a les Escoles i un col·loqui sobre la Discapacitat i l’Esport, amb una doble finalitat: d’una banda de sensibilitzar a la població i als joves sobre l’existència de l’esport adaptat des d’una visió normalitzadora, i d’altra banda, donar a conèixer als professionals de l’esport i la salut les peculiaritats de l’esport adaptat per tal de trobar punts de connexió i sinergies alhora de generar nou coneixement.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES