L’ONCE convoca els 33ens Premis Tiflos de Periodisme per a treballs que exaltin els valors de la discapacitat

L’ONCE ha convocat la XXXIII edició dels Premis Tiflos de Periodisme, uns guardons que reconeixen els treballs publicats en mitjans de comunicació de l’Estat espanyol que millor reflecteixin els valors relacionats amb la integració de les persones amb discapacitat i la supressió de barreres físiques mentals.

Com en edicions anteriors, els premis tindran quatre categories de Premsa Escrita, Ràdio, Televisió i Periodisme Digital, amb una dotació econòmica de 9.000 euros para cadascun dels guanyadors.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Els treballs han es poden presentar en qualsevol de les llengües oficials de l’Estat, encara que els que es presentin en llengua distinta al castellà hauran d’aportar la corresponent traducció.

El jurat estarà integrat per destacades personalitats del periodisme i un representant de l’ONCE, que donarà el seu fallo no més tard de l’últim dia hàbil del mes d’abril de 2020. L’entrega dels premis tindrà lloc abans del 30 de juny de 2020, a Madrid.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES