Diumenge, 2 abril 2023
Diumenge, 2 abril 2023
IniciEntitatsL’ONCE convoca a Catalunya els ‘Premis Solidaris 2022’ per a reconèixer la...

L’ONCE convoca a Catalunya els ‘Premis Solidaris 2022’ per a reconèixer la superació, la inclusió social i l’accessibilitat universal

Les candidatures estan obertes des d’avui fins el proper 30 de setembre

Guanyadors premis solidaris 2021
Guanyadors dels Premis Solidaris 2021 // Foto: ONCE Catalunya

El Grup Social ONCE ha convocat a Catalunya els Premis Solidaris 2022 per tal de reconèixer i premiar aquelles persones, empreses, ONG, entitats i organismes de l’Administració pública i programes o treballs de mitjans de comunicació que més s’hagin compromès per dur a terme una labor solidària coincident amb els valors essencials de la cultura institucional del Grup Social ONCE, sobretot en els àmbits de la inclusió social, la normalització, l’autonomia personal, l’accessibilitat universal i la vida independent.

campanya atenció sanitaria

Enguany, sota el títol “Cafè Il·lusió”, volen homenatjar l’empatia de les persones, la seva capacitat de posar-se al lloc de l’altre, la necessitat d’escoltar, en un context quotidià com és l’àmbit d’un cafè, on conviuen i s’interrelacionen diferents personatges, que  representen la realitat que ens envolta i les diferents àrees del Grup Social ONCE.

Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Les candidatures són públiques i obertes, i es poden proposar des d’avui i fins al proper divendres 30 de setembre a la Secretària del Consell Territorial de l’ONCE a Catalunya o a l’adreça electrònica ctcatalunya@once.es 

Els premiats rebran una obra escultòrica que representa la materialització del logotip de SOLIDARIS, en el transcurs d’un acte públic que tindrà lloc dijous 24 de novembre, a l’Auditori ONCE Catalunya.

El jurat dels Premis Solidaris Grup Social ONCE 2022 a Catalunya el formen David Bernardo, president del Consell Territorial de l’ONCE a Catalunya que actuarà com a president del Jurat; Enric Botí, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya; Eugenio Prieto, conseller general de l’ONCE; Manel Eiximeno, director Centre de Recursos Educatius CRE ONCE Barcelona; Francina Alsina, presidenta de la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya; Mercè Batlle, presidenta del COCARMI (Comitè Català de Representants de Persones amb Discapacitat); Anna Figueras, secretària d’Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya; i representants de mitjans de comunicació.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content