L’obrador de galetes El Rosal ha presentat a les seves instal·lacions la nova imatge corporativa i el nou disseny dels seus packs de galetes. Una imatge dissenyada per l’estudi de Griselda Martí (Gris Careful disign) com a col·laboració i de manera desinteressada. “Hem intentat transmetre a través d’aquest disseny els valors de la qualitat, la senzillesa, les persones i molt important, l’empatia. Volem que la gent senti empatia cap al nostre producte i en conseqüència cap al projecte social que hi ha al darrere. Per això vam apostar en personificar el pack i posar el producte al centre de manera divertida i original” va explicar Griselda Martí. S’espera que la nova imatge de pack pugui obrir noves vies de comercialització, en sectors i àmbits on fins ara no s’hi havia arribat.
La presentació també va servir per donar a conèixer les novetats en les inversions realitzades pel Rosal que responen a la segona fase del pla de creixement que el projecte està portant a terme des de 2013. Una inversió d’uns 200.000€ aproximadament que s’ha finançat gràcies a subvencions, donacions, un crèdit i una nova emissió de títols participatius. “Hem invertit en una rotatòria, una màquina de xocolatejar, una cambra freda, una amassadora i una màquina d’empaquetar. Aquestes inversions permetran al Rosal
augmentar la producció de les galetes de 7500kg a 10.000kg, fer més polivalent el treball de les persones que hi treballen i per tant millorar la seva qualitat en el treball; millorar la conservació de la galeta i la seva qualitat i, en definitiva, millorar l’eficiència del procés d’elaboració”;ha explicat Núria Cendoya, una de les responsables de l’obrador El Rosal.
Aquesta serà la primera campanya de Nadal amb tota la nova maquinària i amb el nou pack. Els responsables esperen poder veure-hi ja els primers resultats positius i complir les previsions d’augment de la facturació previstes d’un 30% més i arribar als 210.000€ anuals.