Dilluns, 10 novembre 2025
IniciDISCAPACITATL’IMPD de Barcelona publica un vídeo per animar a les persones amb...

L’IMPD de Barcelona publica un vídeo per animar a les persones amb discapacitat a formar part del Consell Rector

Les candidatures per les eleccions es poden presentar del 25 de febrer al 15 de març

L’Institut Municipal de les Persones amb Discapacitat (IMPD) ha publicat un vídeo amb el títol “Si vols, ara pots” per animar a les persones amb discapacitat de Barcelona a presentar la seva candidatura a les eleccions del seu Consell Rector, amb l’objectiu de participar en la construcció d’una ciutat més accessible i inclusiva.

El vídeo explica alguns dels avenços aconseguits en accessibilitat i inclusió amb experiències en primera persona. Així, la Ruth, el Roger i la Paula han estat en un pis per aprendre a viure de manera independent; s’han convocat ajudes per adaptar els habitatges; s’ha creat la cooperativa Diverscoop formada per persones amb discapacitat per gestionar quioscos en desús de la ciutat; la xarxa de transport públic té itineraris accessibles i més de 50 persones ja disposen del Servei d’Assistència Municipal.

Les eleccions s’organitzen cada quatre anys i serveixen per escollir a les 10 persones amb discapacitat que formaran part del Consell Rector de l’IMPD. Sortiran escollides per sufragi directe de les més de 150.000 persones amb discapacitat de la ciutat de Barcelona.

Les candidatures es poden presentar del 25 de febrer al 15 de març, ambdós inclosos. Es poden formalitzar per internet a títol individual o en forma de candidatura conjunta. També es poden presentar de forma presencial demanant cita prèvia per telèfon al 934132716 o a través del correu eleccionsimpd@bcn.cat

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Diari de la Discapacitat
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.